Utgång med Trion

Klassen har åter igen börjat mötas i ett och samma klassrum och det innebär att trion har funnit varandra.
Idag efter skolan gled jag och Amri ut till Himmel och Strand och avnjöt en underbar lunch, pocherad sjötunga för min del. Värt att tilläga!
Sedan raka vägen in med firmans bil till SNS. De har fått in årets Air Max 1:or som måste plockas, frågan är bara när? Are köpte dom iaf, fucking gaylord. Jag ville ha dom, men måste ligga lågt augusti ut åtminstone.
Basket med lite 21 och pro evolution soccer 5, blev eftermiddagens tidsfördriv. Tyvärr gick det inte lika bra på pes som det gick på 21, men efter ett par rundor började jag komma in i kontrollerna. Snart så! Till detta serverades det öl och kyklingmiddag. Som grädde på moset blev det ytterliggare öl på Carmen där vi mötte upp Fredrik och Linus, de framtida journalisterna. Stället var helt fullt. Helt sjukt att det kan va fullt en tisdag när det inte ens är semestervecka. Men det är fett ändå iofs!
Mycket trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0