Tv-serier

Jag är som bekant rätt hooked på flera tv-serier och nu när hösten närmar sig börjar de flesta igen. Jag har varit fiffig och satt ihop en liten lista så jag vet när de kommer.
Tyvärr slutar den bästa serien snart. Sista avsnittet av Entourage sänds 2/9, sen får vi vänta till nästa vår/sommar.
Studio 60 on the sunset strip har upphåll tills vidare. Men för er som inte sett den än, finns det 22 avsnitt att dra hem.

Desperate housewives - 30/9
Office - 27/9
Prison Break - 17/9
Lost - Januari 2008.
Det har varit snack om att Lost ska börja nu i september, men det var tydligen fel. Får klara mig med tre serier i höst. Det räcker nog. Kanske ska ge an Sopranos nån gång. Folk verkar gilla serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0