Idag började skolan

Och det var ingen blygsam start. Jag rullade igång vid halv 9 imorse. Skyndade ned till tuben för att hinna till 9. Tänkte inte en sekund på att käka frukost i och med att det bara skulle vara nån slags "välkommen tillbaka"-dag, trodde jag. Istället kommer jag dit och möts av en kort presentation av höstens upplägg och sen första föreläsningn. 3 timmar affärsjuridik. Fyfan. Men nu är skolan igång, känns skönt. Första gången i mitt liv som jag sett fram emot att börja skolan. Nu ska det bara fixas praktik sen är hösten chill.

En bra sak upptäckte jag idag. Skolans nya studenter är najs. I klassen med inköpare är dom 33 elever, varav 4 killar. Och det bästa är att alla tjejerna var fräsha, sommarklädda och allt. Muy bien. Tur att vi har en kille i den klassen vi känner, så vi kan haka på på deras klassfester! Det kan bli bästa terminen i davids skolhistoria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0